BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

16.12.11

Fan. Fan. Fan. Fan. FAAAAN!

Fick jobbiga nyheter idag.
Min mormor har fått en hjärnblödning och hur natten kommer se ut är det ingen som vet.
Min natt vet jag iaf hur den kommer se ut. Ingen sömn.

Jag vill verkligen prata med någon om det och jag vet vem jag vill prata med också. Men hela grejjen är att ja vet att jag kommer börja gråta och jag vill INTE visa mig så svag. Jag skulle bara vilja krama denna person, jag vet inte varför men det skulle hjälpa så in i norden men vi har aldrig haft den vänrelationen.

Men denna person kommer alltid finnas i mitt liv (oavsett om denna vill det eller inte, mööh!) Den jag litar på mest av alla och berättar allt för. Först, alltid!


Älskar dig mormor! <3

ps. ursäkta för kladdigt inlägg ds.

0 i dont care: